Komentarze

  1. Witam!
    Ale mi smaka narobiłaś:)
    Aż muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Malinowo-owsiane...
    Do pochrupania idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amber, jednak najgorsze, że szybko znikają...:-)

      Usuń
  3. Fajny przepis :) I w sumie dość uniwersalny, podejrzewam, że gdyby zimą dodać dżemu malinowego to efekt wcale nie byłby gorszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, albo mrożone owoce jagody, wiśnie. O właśnie z wiśniami byłyby extra:-)

      Usuń
  4. Mam sposób na wykorzystanie moich działkowych malin:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, że podsunęłam pomysł. Pozdrawiam Lila:-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Fakt, bo mało mąki a więcej płatków idzie:-)

      Usuń
  6. ale mają uroczą malinowe kleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuuu...♥ Przepyszne, zostały zjedzone wczoraj, dziękujemy za życzenia :)) -Iza,Klaudia,Dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Marzeno, chciałem napisać do Ciebie ofertę współpracy dotyczącą bloga ale niestety nie mogę znaleźć nigdzie kontaktu więc piszę tutaj. Bardzo proszę o maila na mojalodowka@mojalodowka.pl to opiszę szczegóły :). Pozdrawiam, Michał Kachel

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne-uniwersalne. Bardzo mi się podoba. Jestem facetem u Lubie proste przepisy do dobre jedzenie bo w domu ja gotuje. Maliny wymienię na kawałki gorzkiej czekolady da się to zrobić nie rozstopi gie w piekarniku

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne-uniwersalne. Bardzo mi się podoba. Jestem facetem u Lubie proste przepisy do dobre jedzenie bo w domu ja gotuje. Maliny wymienię na kawałki gorzkiej czekolady da się to zrobić nie rozstopi gie w piekarniku

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. Dobry przepis. Jestem facetem i w domu gotuje ja. Lubie uniwersalne dania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © zacisze kuchenne